Bátran állíthatjuk, hogy az alkalmazottak és vezetők kapcsolata nem mindig felhőtlen. Az alkalmazottak gyakran elégedetlenek a munkahelyükkel, aminek hatására negatív légkör teremtődik. Piroska Gyula zsebkönyve hasznos segítség lehet a cégvezetők számára, ugyanis olyan információkat tartalmaz, amelyek megmutatják az alkalmazottaknak, hogy miért érdemes hatékonyan dolgozni, mi a vezető feladata. A zsebkönyv egyszerű nyelven íródott, így minden alkalmazott számára érthető lesz a mondanivaló. Ez a könyv mára már bestseller lett, ugyanis számos vezető alkalmazta már a munkája során. Több alkalmazott jelzett vissza pozitívan a könyvről, hiszen ebből megtudhatták, hogy nem a vezető feladata, hogy megteremtse a bérüket, hanem az alkalmazottaké. Ha nem végzik hatékonyan a munkájukat, akkor a cég kevesebb bevételre tesz szert, ami miatt akár elbocsájtásokra is szükség lehet. A zsebkönyv könnyen olvasható, humoros füzet, ami biztosan változást idéz elő az alkalmazottak munkához való hozzáállásában.