Különösen a karácsonyi reklámajándékozásban lehet fontos szerepe a csomagolásnak. Ki ne kapott volna olyan ajándékot a céges karácsonyi bulin, aminek a csomagolása többet sejtetett, mint ami valójában benne volt? Biztosan mindenki ismeri a mondást, hogy nem a külső, hanem a belső számít, valahol igaz ez a reklámajándék kiválasztására is. Meg kell találni azt az arany középutat, ahol a csomagolás és a benne lévő ajándék összhangban legyen egymással, fizikai értékében, esztétikában, eszmei értékében egyaránt. Miért lehet ez fontos?
Talán még a kollegiális ajándékozásnál valahol elhanyagolható, olykor szándékosan poénos is lehet, ha a csomagolás drágábbnak tűnik, mókásabbnak hat, többre gondolnak, mint ami benne van.
Ám, ahol a cég jó hírneve forog kockán, a partneri együttműködés, és valahol a bevételi forrás, akkor különös tekintettel kell lenni arra, milyen csomagolásban kapja meg a karácsonyi ajándékot a partner cég vezetője, különösen, ha a jövőben is gyümölcsöző együttműködést szeretnénk a cégével elérni.
A hagyományos szóróajándék roham, amit karácsonykor minden vállalkozás elővesz, hogy az elkövetkező évben is próbálja megtartani ügyfeleit, vásárlóit már sokkal szabadabb kezet ad a csomagolás tekintetében. Sőt, el is hanyagolható, ha költséghatékonyan szeretné „megúszni” a kampányt. Egy karácsonyfadísz, egy pendrive, egy kulcstartó, egy plüss állatka, egy karácsonyi bögre, reklámtoll akár csomagolás nélkül is átadható, ám ha plusz reklámértéket szeretnének adni az ajándéknak, akkor a papírtáska kifejezetten ideális. A karácsonyi mintás vagy a költséghatékony egyszínű, esetleg piros céges logóval emblémázva plusz reklám, és a néhány forintos ár sem terheli meg különösebben a karácsonyi ajándékozásra elkülönített pénzforrást.
Bővebb információért látogasson el az 1001reklámajándék weboldalára!